Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Aanlyn-eksamens gedurende grendeltyd

Binne ʼn geweldige kort tydperk is ʼn uitsonderlike poging deur, onder andere, IT, SLT, die Skeduleringskantoor en gemengde leer-köordineerders gemaak om te verseker dat die mid-jaar eksamens ten spyte van grendeltyd kan voortgaan deur van papiergebaseerde eksamens tot ten volle aanlyn te verander. Die voorbereidings het die volgende ingesluit:

  • Vestiging van ʼn uitgebreide CLT-ondersteuningspan vir studente en dosente om die verhoogde volume ondersteuningsoproepe te kan hanteer.
  • Verlengde ure sodat ondersteuning beskikbaar is tot 22h00, sowel as Saterdae.
  • Opleiding van dosente en ondersteuningspersoneel.
  • Voorbereiding van opleidings- en informasiedokumentasie oor aanlyn-eksamens. 
  • Hersiening van die eksamenskedule sodoende die begintye met 15 minute te versprei om die impak op die stelsel te verminder. 
  • 30 minute ekstra tyd vir eksameninhandigings om te kompenseer vir moontlike tegnologiese probleme met die inhandiging van die assesserings.  
  • OPgradering van die SUNLearn-infrastruktuur om die verhoogde lading te kan hanteer. 
  • Voorbereiding van ʼn Outlook-kalender vir eksamentye vir inligtingsdoeleindes, koördinering van ondersteuning en om die lading op die stelsel te antisipeer.  
  • Reël van skootrekenaars en data vir studente wat dit benodig om tuis te leer en eksamens te skryf. 

Dankie en waardering vir dosente wat noodgedwonge binne ʼn besondere kort tyd kursusse en eksamens moes aanpas na ʼn 100% aanlyn-formaat. Feitlik almal moes hulle Paasvakansies opoffer om gereed te wees vir onderrig en eksamens gedurende grendeltyd. 

Die eksamens het grotendeels glad verloop, met enkele uitsonderings: 

  1. Etlike veranderings moes gemaak word aan die opstelling van eksamens in SUNLearn, spesifiek waar studente probleme ondervind het op die stelsel of die stelsel onder geweldige druk verkeer het. Lesse is geleer oor die metodes wat nie goed werk nie. Riglyne is deurlopend opdateer soos ons bewus geword het van die impak van praktyke. Byvoorbeeld:
  • Opname-vrae is gestel sodat slegs een vraag per bladsy wys, sodat daar meer gereeld gesave kon word.
  • Dokumentasie soos sigblaaie of dokumente, behoort nie enkripteer te word met wagwoorde nie en dokumente behoort nie oop te maak in dieselfde venster as die assessering nie. Die voorkeur-metode is om die dokument vry te stel buite die assessering self.
  • Turnitin behoort nie gebruik te word waar oorspronklikheid nie getoets kan word nie, byvoorbeeld grafika. 
    • Geen veranderinge aan assesserings moet gemaak word nadat die assessering begin het nie.
  1. Die SUNLearn-stelsel het skerp ladingspieke by drie geleenthede ondervind – 16 en 20 Mei, sowel as op 15 Junie. Hierdie toenames was so skielik dat dit onmoontlik was om betyds op te tel en proaktiewe aksie te neem. Die voorlopige bevindings wys dat die onverwagse toenames veroorsaak is deur SUNLearn assesserings wat sub-optimaal gestel is. Die bevindinge is daarvolgens gebruik om die riglyne vir aanlyn-assesserings te verbeter.
  2. Per geleentheid het studente probleme ondervind om aan te teken op SUNLearn. Die ondersteuningspanne en ondersteuningsdokumente het tydelike, alternatiewe werkswyses verskaf, maar intussen is ʼn permanente oplossing ontwikkel. 
  3. By tye het studente gesukkel om hulle toetse in te handig. Die ekstra 30 minute bedoel hiervoor is dikwels deur studente misbruik as ekstra skryftyd en gevolglik het hulle gesukkel om betyds op die nippertjie in te handig. 
  4. Daar is aanduidings van bedrog gedurende aanlyn-eksamens. Dit moet verder ondersoek word. 
  5. Die ondersteuningsinfrastruktuur was nie altyd in staat om die volume van ondersteuningsoproepe te kan hanteer nie. Die span is uitgebrei en prioriteit eksamendienstoonbank-toue is geskep. 
  6. Ondersteuningspersoneel moes onder geweldige druk werk en by tye misbruik van studente en selfs ouers verduur. 

Gegewe die groter prentjie, glo ons dat die Universiteit hulle goed van hulle taak gekwyt het met die noodoorskakeling na die aanlyn-platform. Ons sal egter nie op ons laat wag om steeds te poog om die prosesse en stelsels te aanhou verbeter nie.

[ARTIKEL deur Johann Kistner and Lianne Keiller]

Comments are closed.

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.