SEARCH
  • [:en]Recent Posts[:af]Onlangse bydraes

  • [:en]Categories[:af]Kategorieë

  • [:en]Archives[:af]Argiewe

Password syncing problematicWagwoord-sinkronisasie problematies

Over the past week the IT Service Desk detected an increase in problems with password synchronisation. Luckily this is only a temporary situation, but there are a few steps you can follow to make sure you don’t have the same problem.

When you’re assigned a temporary password from IT, wait at least 30 minutes before login in at www.sun.ac.za/useradm and changing it to your preferred password. The syncronisation process takes a while and if you change it immediately, the database won’t be able to change it properly

 If you use more than one device switch off all your devices except for one, for example your laptop. If you don’t your password won’t synchronise seamlessly over across all your devices. After you’ve changed your password, switch the rest of your devices on one by one and log on with your new password.

Remember, you can change your password any time at HTTP://WWW.SUN.AC.ZA/USERADM with the Change Password option. Try to stick to the guidelines to ensure you have a secure password – it will safe you a lot of effort and frustration in the long run. If you’ve forgotten your password, you can also reset is by browsing to STAFF PORTAL.

More information and hints on password changes can be found HERE.

Die afgelope week ervaar die IT Dienstoonbank `n toename in probleme met die sinkronisasie van wagwoorde. Gelukkig is dit slegs `n tydelike situasie, maar daar is `n paar stappe wat jy kan volg om seker te maak jy sit nie met dieselfde probleem nie.

Wanneer jy `n tydelike wagwoord by IT kry, wag eers ten minste 30 minute voordat jy by www.sun.ac.za/useradm ingaan en dit verander na die wagwoord van jou keuse. Die sinkronisasieproses neem `n tydjie en as jy dit onmiddellik doen ondervind die databasis probleme. 

Skakel al jou toestelle af, behalwe een, bv. die skootrekenaar as jy wel jou wagwoord verander anders gaan dit nie soomloos oor al die toestelle sinkroniseer nie.  Indien jy klaar jou wagwoord verander het, skakel die ander toestelle een vir een aan en teken aan met jou nuwe wagwoord. 

Onthou, jy kan self jou wagwoord enige tyd verander op HTTP://WWW.SUN.AC.ZA/USERADM by die Change Password-opsie. Probeer om te hou by die riglyne wat gegee word om jou wagwoord so veilig moontlik te hou – dit sal jou baie moeite en frustrasie spaar op die lange duur. As jy jou wagwoord heeltemal vergeet het, kan jy dit self verander deur te gaan na DIE PERSONEELPORTAAL.

Nog wenke vir die verandering van jou wagwoord kan op https://stbsp01.stb.sun.ac.za/innov/it/it-help/Wiki%20Pages/Change%20password.aspx gevind word.

Comments are closed.