SEARCH
  • [:en]Recent Posts[:af]Onlangse bydraes

  • [:en]Categories[:af]Kategorieë

  • [:en]Archives[:af]Argiewe

[:en]Phishing remains prevalent[:af]Phishing steeds algemeen[:]

[:en]

Attempts to harvest staff’s personal information in order to gain access to bank accounts, remains a thorny issue.

Unfortunately we can’t warn you against every potentially dangerous e-mail, but we can show you what to look for so you don’t fall prey to one of these scams. Look out for these signs:

1. The e-mail is never addressed to you personally – it’s a generic heading. (e.g. Dear client)
2. It asks the receiver to divulge personal information, for example your ID number, password or username.
3. The e-mail asks you to click on a link to “activate” your account. Don’t click on any links in e-mails (unless it’s an official IT e-mail) and also don’t copy and paste it in your web browser.
4. Usually a short time limit is given, for example “within 24 hours”.
5. Make sure the request is official and legal by calling the company and confirming.
6. Do not send sensitive information by e-mail. Legitimate companies won’t ask you to send data by e-mail.

Above all, the best defence is being attentive and cautious. Report suspect email to sysadm@sun.ac.za and also read our articles on security on our blog, as well as the fortnightly newsletter, Bits & Bytes.

[:af]

Pogings om personeel se persoonlike inligting te oes om toegang tot bankrekeninge te kry, bly `n netelige kwessie.

Ongelukkig kan ons nie personeel waarsku teen elke e-pos bedreiging nie, maar ons kan uitwys waarna om te kyk sodat jy nie `n slagoffer word nie. Let spesifiek op die volgende:

1. Die e-pos is nie persoonlik aan jou gerig nie, dis net `n generiese aanhef. (byvoorbeeld “Dear client”)
2. Dit vra persoonlike inligting, byvoorbeeld jou ID-nommer, wagwoord of gebruikersnaam.
3. Dit versoek dat jy op `n skakel kliek om jou rekening te “aktiveer”. Moenie kliek op skakels in e-posse nie (behalwe amptelike IT e-posse) en moet dit nie kopieer en plak in jou webblaaier nie.
4. Daar is gewoonlik `n kort tydsbeperking gekoppel aan die versoek, byvoorbeeld “binne 24 uur”.
5. Maak seker die versoeke is wettig deur die maatskappy se telefoonnommer te skakel en uit te vind.
6. Moenie sensitiewe informasie met e-pos stuur nie. Wettige maatskappye sal nie vra dat jy data per e-pos aan hulle stuur nie.

Bo en behalwe bogenoemde, is die beste veiligheidsmaatreël oplettendheid en versigtigheid. Meld verdagte e-posse aan by sysadm@sun.ac.za en lees ook artikels oor sekuriteit op ons blog, sowel as die twee-weeklikse nuusbrief, Bits & Bytes.

 

[:]

Tags:

Comments are closed.