Wat is SUNid en waarvoor word dit gebruik? SUNid is die eerste en en `n belangrike bousteen van identiteit-en toegangsbestuur(IAM). Eksterne werkers en besoekers word op hierdie stelsel geskep. Die taak is voorheen deur Menslike Hulpbronne verrig, maar is nou desentraliseer en departemente neem dus self verantwoordelikheid vir eksterne werkers en besoekers by die departement. Moet ek dus glad nie meer vir Menslike Hulpbronne kontak vir die skep van eksterne werkers nie? Waar begin ek as ek ‘n eksterne werker of besoeker moet skep op SUNid?
Wat moet ek, as “Approver”, nou doen? Gaan na http://id.sun.ac.za en teken aan met jou gebruikersnaam en wagwoord. Die volgende skerm sal verskyn: |
Waar begin ek om ‘n nuwe eksterne werker/besoeker te skep op SUNid? |
Sodra die Identity gevind is, sal die res van die inligting op die skerm voltooi word.
Wat ontvang die eksterne werker of besoeker nou? Wat moet die nuwe eksterne werker of besoeker nou doen? Het die nuwe eksterne werker/besoeker ook nou toegang tot epos en internet? Wat beteken die onderstaande foutboodskap wanneer ek ‘n eksterne werker / besoeker op SUNid skep? Maak seker dat al die inligting korrek voltooi is, kontroleer veral die datums van die nuwe “Engagement”. Indien u nie regkom nie, kontak asseblief IT se Dienstoonbank by 0218084367 of stuur ‘n epos aan help@sun.ac.za om ondersteuning te versoek. Vir watter periode kan ek ‘n eksterne werker of besoeker op SUNid skep? Kan ‘n eksterne werker/besoeker se inligting op SUNid gewysig word? Review |
Waar kry ek die bogenoemde opsies op SUNid? Kliek eers op Maintain Identities |
Kliek dan op Search Engagements. |
Is daar ‘n verskil tussen die jaarlikse heraktivering vir elektroniese dienste en eksterne werker / besoeker-rolle wat verval? Ja, heraktivering vir elektroniese dienste moet jaarliks voor 31 Maart gedoen word. Eksterne werker/besoeker-rolle kan enige tyd van die jaar verval – dit sal afhang van wanneer dit geskep is Moet eksterne werker/besoeker-rolle en herregistrasie vir elektroniese dienste dus jaarliks aktiveer word? Hoe kan ‘n persoon seker maak dat heraktivering vir elektroniese dienste gedoen is? |
Beweeg af tot heel onder op die regterkant van die skerm. Indien die vervaldatum vir “Network/Email” en “Internet” aangedui word as
|
|
Waar kry ek meer inligting oor SUNid?
Besoek ons wiki vir meer inligting oor die prosedures vir registrasie op SUNid. Vorige artikels oor SUNid kan ook op ons blog gelees word.
[ARTIKEL DEUR PETRO UYS]