Voor sosiale media was `n hutsteken of octothorp die simbool op `n telefoonknopppie wat jy nooit gebruik het nie. Daardie dae is lankal verby.
Hutstekens (hashtags) is vandag deel van ons woordeskat en is selfs in Junie 2014 opgeneem in die Oxford English Dictionary.
Die hutsteken is vir die eerste keer in Twitter bekend gestel deur Chris Messina.Voorheen is die hutsteken of pond-simbool op verskeie ander maniere op die web gebruik – byvoorbeeld om kanale op IRC (Internet Relay Chat) aan te dui. Sedertdien word dit veel wyer op sosiale netwerke gebruik.
hashtag
|
1. a word or phrase preceded by a hash sign (#), used on social media sites such as Twitter to identify messages on a specific topic.
|
Wikipedia definieer dit as `n tipe merker of metadata etiket wat gebruik word op sosiale netwerke of mikro-blogdienste om dit vir gebruikers te vergemaklik om boodskappe oor `n spesifieke onderwerp of met sekere inhoud op te spoor.
Die bemarkingsplatform
Offerpop som die geskiedenis van dié simbool goed op in `n eenvoudige
diagram.
Wanneer jy `n # voor woorde of frases sit, sal hierdie items outomaties gemerk word en soekbaar wees vir gebruikers van die sosiale netwerk – `n vinnige en maklike manier om verwante inligting oor `n onderwerp te versamel. Die # kan enige plek in die inskrywing geplaas word – as deel van `n sin, aan die begin of einde. Dié metode is veral handig by `n sosiale netwerk soos Instagram as jy soek na fotos van `n spesifieke geleentheid of reisfotos, byvoorbeeld #paris of #worldcup2014.
Die teken se hooffunksie moet egter wees om metadata, konteks of ekstra inligting vir `n twiet, foto of bloginskrywing te verskaf. Deur `n hutsteken by te voeg, maak jy seker dat jou inskrywing oor `n spesifieke onderwerp gesien word. Maar maak seker dit voeg waarde by.
Hutstekens kan maklik misbruik word. Gemorspos-verspreiders stuur twiets met populêre hutstekens bloot om blootstelling te kry – selfs al het dit niks met die boodskap te doen nie. Indien hutstekens misbruik word – byvoorbeeld bloot gebruik word om ondersteuners te kry of niks relevant bydra tot die gesprek nie, kan `n rekening gefilter en selfs opgeskort word.
Twee hutstekens per inskrywing of twiet is aanvaarbaar, terwyl drie die limiet is. Enigiets meer en jy gaan net op jou lesers se senuwees werk. In 2013 het Jimmy Fallon en Justin Timberlake `n
skets gedoen oor die soms belaglike gebruik van hutstekens.
Sedert 2010 is hutstekens ook gebruik deur televisiekanale vir bemarking. `n Relevante hutsteken word voor, gedurende of na `n episode van `n reeks uitgesaai en verskyn aan die onderkant van die skerm. Dit word gereeld deur sosiale media deskundiges en groot maatskappye ingespan om ondersteuners te kry en handelsmerke te bemark.
Vir inligting oor hoe om hutstekens meer effektief te gebruik, lees gerus Rebecca Hiscott se artikel op
Mashable.
Populêre webwerwe wat hutstekens ondersteun:
Tags: hutsteken, sosiale media, twitter
This entry was posted
on Vrydag, Julie 24th, 2015 at 12:00 nm and is filed under Kommunikasie, Algemeen.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.