Informasietegnologie het onlangs ’n addisionele vlak van sekuriteit, Exchange Online Protection, geaktiveer. Sedert die implementasie het ons enkele navrae ontvang van gebruikers wat nie hulle e-posse ontvang nie of e-posse wat in die Junk mail-vouer beland.
Die agtergrond tot hierdie verandering is dat ons vorige spam filter nie baie aggressief gestel was nie en kon daarom met veiligheid die spam geklassifiseerde boodskappe weggooi. Gebruikers het vanweë die konserwatiewe filter egter steeds heelwat spam ontvang. Ons wil die spam drasties verminder, maar daar bestaan dus ʼn groter kans dat geldige boodskappe foutiewelik as spam geklassifiseer kan word. Daarom word die boodskappe nie uitgevee nie, maar in die Junk Mail folder geplaas waar die gebruiker self kan besluit of dit inderdaad spam is.
Report Message add-in is die afgelope naweek geaktiveer word sodat gebruikers boodskappe wat verkeerd geklassifiseer is kan herklassifiseer. Die herklassifisering van die boodskap sal eerstens op jou eie posbus aangebring word, maar tweedens ook deurgegee word aan die sentrale SPAM filter en as baie gebruikers ʼn spesifieke tipe boodskap soortgelyk klassifiseer, sal daardie klassifikasie vir alle gebruikers toegepas word, behalwe waar ʼn spesifieke gebruiker ʼn ander keuse vir homself aangeteken het.
Laasgenoemde opsie stuur die klassifikasie aan Microsoft. Terugvoer sal Microsoft help om die e-pos klassifikasie en dreigmentverlaging-protokols meer akkuraat te maak. Alhoewel dit na Microsoft gestuur word, moet IT steeds dadelik in kennis gestel word van suspisieuse e-posse.
Meer inligting oor die Report Message add-in is beskikbaar op hierdie veilige, aflaaibare PDF.Vir verdere navrae kontak asb. die IT Dienstoonbank by 021 808 4367 of meld ʼn versoek aan op die ICT Partner Portal.