Alle dienste wat tans deur die IT HUB in Admin A gelewer word – hetsy optel van toerusting of enige ondersteuning – is slegs beskikbaar deur middel van `n voorafgereëlde afspraak.
Indien personeel tegniese ondersteuning benodig, moet hulle asb. `n versoek aanteken op die ICT Partner Portal waarna hulle gekontak sal word deur `n tegnikus vir verdere reëlings.
Studente kan dieselfde prosedure volg vir `n afspraak en vooraf `n versoek aanteken by die aanlyn dienstoonbank. Afsprake en die aanmeld van foute kan nie meer, soos voorheen, by die ingang van die IT HUB gemaak word nie. Jy kan ook die IT HUB skakel by 021 8089289, maar dit dit word verkies dat die versoek eerder aangemeld word op die ICT Partner Portal. Die aanlynproses is as volg:
- Meld `n versoek aan op die ICT Partner Portal by https://servicedesk.sun.ac.za/
- Teken aan met jou US-gebruikersnaam en wagwoord.
- Kies die “ICT Partner Portal” dienstoonbank.
- Studente kies die IT HUB -opsie. Personeel kies die opsie van toepassing op hulle navraag.
- Vul die nodige inligting in. As daar `n batenommer is, verskaf dit asseblief.
- Voeg enige addisionele inligting by in die beskrywingsveld.
- Kopieer enige ander verwante grafika, leêrs en e-posse in die area vir aanhangsels.
- `n IT-personeellid sal kontak maak om `n afspraak te maak sodra die versoek aangemeld en verwerk is.
Studente en personeel wat hulle studente- of personeelkaarte verloor het is die enigstebesoekers wat sonder `n afspraak die IT HUB kan besoek. Dit kan daagliks tussen 08:00 en 16:00 geskied.