%PDF-1.3 1 0 obj << /Type /Catalog /Outlines 2 0 R /Pages 3 0 R >> endobj 2 0 obj << /Type /Outlines /Count 0 >> endobj 3 0 obj << /Type /Pages /Kids [6 0 R 23 0 R ] /Count 2 /Resources << /ProcSet 4 0 R /Font << /F1 8 0 R /F2 9 0 R /F3 10 0 R /F4 11 0 R >> /XObject << /I1 20 0 R /I2 21 0 R >> >> /MediaBox [0.000 0.000 612.000 792.000] >> endobj 4 0 obj [/PDF /Text /ImageC ] endobj 5 0 obj << /Creator (DOMPDF) /CreationDate (D:20240518023247+00'00') /ModDate (D:20240518023247+00'00') /Title (IT-artikels) >> endobj 6 0 obj << /Type /Page /Parent 3 0 R /Annots [ 12 0 R 14 0 R 16 0 R 18 0 R ] /Contents 7 0 R >> endobj 7 0 obj << /Length 5731 >> stream 0.702 0.800 0.816 rg 34.016 34.016 543.969 723.969 re f 1.000 1.000 1.000 rg 45.266 71.209 521.469 675.525 re f 0.773 0.773 0.773 rg 0.773 0.773 0.773 RG 45.266 746.734 m 566.734 746.734 l 565.984 745.984 l 46.016 745.984 l f 566.734 746.734 m 566.734 71.209 l 565.984 71.209 l 565.984 745.984 l f 45.266 746.734 m 45.266 71.209 l 46.016 71.209 l 46.016 745.984 l f 61.016 617.359 m 550.984 617.359 l 550.984 618.109 l 61.016 618.109 l f 1.000 1.000 1.000 rg BT 278.868 698.693 Td /F1 10.5 Tf [(POST LIST)] TJ ET 0.200 0.200 0.200 rg BT 212.789 670.111 Td /F1 14.4 Tf [(INFORMASIETEGNOLOGIE)] TJ ET BT 221.824 643.466 Td /F1 11.7 Tf [(INFORMATION TECHNOLOGY)] TJ ET BT 61.016 583.841 Td /F1 14.4 Tf [(TURNITIN FNUIK PLAGIAAT)] TJ ET 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 564.033 Td /F3 9.0 Tf [(Akademiese werk aan n universiteit bring mee dat die student blootgestel word )] TJ ET BT 61.016 553.044 Td /F3 9.0 Tf [(aan die idees, geskrewe materiaal en ander intellektuele en kreatiewe produkte )] TJ ET BT 61.016 542.055 Td /F3 9.0 Tf [(van ander. Die bedoeling met akademiese studie is juis dat die idees van sowel )] TJ ET BT 61.016 531.066 Td /F3 9.0 Tf [(die dosent as die student deur hierdie idees en materiaal van ander gevorm en )] TJ ET BT 61.016 520.077 Td /F3 9.0 Tf [(geslyp sal word. Terselfdertyd moet die student ook verder gaan as dit wat ander )] TJ ET BT 61.016 509.088 Td /F3 9.0 Tf [(gedink, geskryf en geskep het en dit krities evalueer, nuwe en oorspronklike insette of sinteses maak, en dit van )] TJ ET BT 61.016 498.099 Td /F3 9.0 Tf [(toepassing maak op eietydse internasionale en plaaslike problematieke. Hierin l die besondere bevrediging van )] TJ ET BT 61.016 487.110 Td /F3 9.0 Tf [(akademiese werk op universiteitsvlak.)] TJ ET BT 61.016 467.121 Td /F3 9.0 Tf [(Uiteraard kan die dosent slegs evalueer wat die bydrae van die student self is wanneer die bydrae van ander persone )] TJ ET BT 61.016 456.132 Td /F3 9.0 Tf [(duidelik onderskei word. Dit gebeur by wyse van erkende stelsels van erkenning en aanhaling. Deur nie hierdie )] TJ ET BT 61.016 445.143 Td /F3 9.0 Tf [(konvensies te volg en die nodige erkenning te gee nie, word die grondslag van die akademiese werk aan n universiteit )] TJ ET BT 61.016 434.154 Td /F3 9.0 Tf [(ondermyn. Deur die werk \(woorde, idees, skeppinge\) van ander persone oor te neem asof dit die skrywer se eie is, word )] TJ ET BT 61.016 423.165 Td /F3 9.0 Tf [(plagiaat gepleeg.)] TJ ET BT 61.016 403.176 Td /F3 9.0 Tf [(Die universiteit gebruik Turnitin om plagiaat mee te toets. Turnitin integreer met die Leerbeheerstelsel \(Webstudies of )] TJ ET BT 61.016 392.187 Td /F3 9.0 Tf [(Ematies\). Werkstukskakels word binne die LBS geskep wat deur studente gebruik word om hulle werkstukke na op te laai. )] TJ ET BT 61.016 381.198 Td /F3 9.0 Tf [(Die werkstukke wat opgelaai word, word in 'n databasis gestoor en word dan gebruik vir die toets van plagiaat. Dit verhoed )] TJ ET BT 61.016 370.209 Td /F3 9.0 Tf [(dat een student 'n ander student se werkstuk kan gebruik, deur woorde en sinne wat ooreenkom te identifiseer. )] TJ ET BT 61.016 359.220 Td /F3 9.0 Tf [(Werkstukke word ook teen bestaande webblaaie, aanlyn boeke, koerante en journale getoets.)] TJ ET BT 61.016 339.231 Td /F3 9.0 Tf [(Die mees suksesvolle benaderings m.b.t. die hantering van plagiaat in die geval vanstudente laat ruimte vir wat genoem )] TJ ET BT 61.016 328.242 Td /F3 9.0 Tf [(kan word n ontwikkelingsbenadering, naamlik datdie voorkoms van gevalle van plagiaat - uitgesonderd gevalle van n )] TJ ET BT 61.016 317.253 Td /F3 9.0 Tf [(ernstige aard gebruik word as n geleentheid om die persone wat hulle daaraan skuldig maak te wysop wat verwag word )] TJ ET BT 61.016 306.264 Td /F3 9.0 Tf [(en hoe om met inligting om te gaan, asook om \(byvoorbeeld\) diewerkstuk oor te doen.)] TJ ET BT 61.016 286.275 Td /F3 9.0 Tf [(Vir meer inligting oor die universiteit se Interim-benadering m.b.t. die hantering van plagiaat, besoek die SOL webtuiste: )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 61.016 275.286 Td /F3 9.0 Tf [(http://stbweb02.stb.sun.ac.za/sol/beleide)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 RG 0.18 w 0 J [ ] 0 d 61.016 274.135 m 223.106 274.135 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 223.106 275.286 Td /F3 9.0 Tf [(:)] TJ ET BT 114.349 255.297 Td /F4 9.0 Tf [(Inligting verkry en aangepas uit)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 249.394 255.297 Td /F4 9.0 Tf [(Interim riglyne vir die hantering van plagiaat)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 249.394 253.868 m 438.457 253.868 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 438.457 255.297 Td /F4 9.0 Tf [(deur Marinda van Rooyen)] TJ ET BT 548.482 235.308 Td /F3 9.0 Tf [()] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 61.016 215.319 Td /F4 9.0 Tf [(TURNITIN/WebStudies webwerf)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 61.016 213.890 m 195.530 213.890 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 195.330 Td /F4 9.0 Tf [(TURNITIN Aantekenprobleme & hulp)] TJ ET BT 61.016 175.341 Td /F3 9.0 Tf [(- As jy nie kan aanteken by WebSTudies of Blackboard, gaan na)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 343.166 175.341 Td /F3 9.0 Tf [(www.sun.ac.za/useradm)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 343.166 174.190 m 441.194 174.190 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 441.194 175.341 Td /F3 9.0 Tf [(en verander joiu )] TJ ET BT 61.016 164.352 Td /F3 9.0 Tf [(wagwoord.)] TJ ET BT 61.016 144.363 Td /F3 9.0 Tf [(- Vir enige ander WebSTudies of Blackboard-verwante navrae \(modules wat nie wys nie, ens.\), stuur e-pos aan)] TJ ET BT 61.016 133.374 Td /F3 9.0 Tf [(WebStudies of Samuel Morris.)] TJ ET BT 61.016 122.385 Td /F3 9.0 Tf [( Tel:+27\(0\)21 808-2443)] TJ ET BT 61.016 102.396 Td /F3 9.0 Tf [()] TJ ET q 160.500 0 0 51.000 390.484 521.824 cm /I2 Do Q endstream endobj 8 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F1 /BaseFont /Helvetica-Bold /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 9 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F2 /BaseFont /Helvetica /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 10 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F3 /BaseFont /Helvetica-Oblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 11 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F4 /BaseFont /Helvetica-BoldOblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 12 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 13 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 61.0157 274.4536 223.1057 283.6111 ] >> endobj 13 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://stbweb02.stb.sun.ac.za/sol/beleide) >> endobj 14 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 15 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 249.3943 254.4646 438.4573 263.6221 ] >> endobj 15 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://stbweb02.stb.sun.ac.za/sol/beleide/INTERIM BENADERING TOT HANTERING VAN PLAGIAAT.pdf) >> endobj 16 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 17 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 61.0157 214.4866 195.5297 223.6441 ] >> endobj 17 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://www0.sun.ac.za/webstudies/Lect_turnitin.html ) >> endobj 18 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 19 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 343.1657 174.5086 441.1937 183.6661 ] >> endobj 19 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.sun.ac.za/useradm) >> endobj 20 0 obj << /Type /XObject /Subtype /Image /Width 214 /Height 68 /Filter /FlateDecode /DecodeParms << /Predictor 15 /Colors 1 /Columns 214 /BitsPerComponent 8>> /ColorSpace /DeviceGray /BitsPerComponent 8 /Length 1231>> stream h1&;8jqJ(2N\ʝmXhy-x4M#tҥK/.&6ͻW\o{w.3m'?,TN%.EqSK;{oj[eVd,TO2"Fd65$ +ԉmwVY/פPr..dc%0)15hg0FTkRِYVY"Kx00>{ZTzcU3q[hzfIfhT<<L*)"y7; UqoL.!Zg&̉IaS).Pmcڵ_~{KA%@Zf_Nl$6$+\nT3k+/-?>g `!Xc-+`!V*q1tӌ2aXT%c2XST+ӤG+;g.aS<h|EXSe`Vz>vݟ{VdN#Rku*`6Xem^c9m+ɁU0\,eɅƇaL^#ìkNk i.n^&`&0 T5gV5 OBE`M'>2[,vv`ӂX7c:hn;^8 `W drj' q!X/s!*!$zE+2c1zE,SqmRʧb- e4$Ap.f,yz&V$ѐpt^dW66ycAK)pǎj&->k՛OiDzY@uNy1Qʄw{|W^bI&:kL(2qIEB{x` bJ!/ b1G n+FFy%\a ”ѷEBAKXA\28 f%(gv+STZLim!9Г%Qjs{7|T֝7_iТU%b*}#עpǿגx_R\[?VuS n Jgt@+9ZKR+ c9$L˶ӈDP M30yt~]t%V endstream endobj 21 0 obj << /Type /XObject /Subtype /Image /Width 214 /Height 68 /SMask 20 0 R /Filter /FlateDecode /DecodeParms << /Predictor 15 /Colors 1 /Columns 214 /BitsPerComponent 4>> /ColorSpace [ /Indexed /DeviceRGB 9 22 0 R ] /BitsPerComponent 4 /Length 544>> stream X]r `{ @d{=qO h!>uNWYcaH0[)|K)v,j,J;cܠ3֢[~+; b]~sY%VH/H [%Q(UhRO޹ s~5KM] N[[$QljfakPZYZ!4*(X葕=+b ѱ!_Rۤ\=}O{f)r.˝<r5rMeHOX9UnirV}XXu`n逹Y%)c IZHYV֔œ喲n#^[o_jfƺ/rU" endstream endobj 22 0 obj << /Length 30 >> stream ]qx9Gc7S+H$A@\ endstream endobj 23 0 obj << /Type /Page /Parent 3 0 R /Contents 24 0 R >> endobj 24 0 obj << /Length 664 >> stream 0.400 0.400 0.400 rg 0.373 0.169 0.255 RG 0.18 w 0 J [ ] 0 d 0.702 0.800 0.816 rg 34.016 34.016 543.969 723.969 re f 1.000 1.000 1.000 rg 45.266 682.267 521.469 75.717 re f 0.773 0.773 0.773 rg 0.773 0.773 0.773 RG 45.266 682.267 m 566.734 682.267 l 565.984 683.017 l 46.016 683.017 l f 566.734 757.984 m 566.734 682.267 l 565.984 683.017 l 565.984 757.984 l f 45.266 757.984 m 45.266 682.267 l 46.016 683.017 l 46.016 757.984 l f 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 740.193 Td /F4 9.0 Tf [()] TJ ET BT 61.016 720.204 Td /F3 9.0 Tf [()] TJ ET BT 61.016 700.215 Td /F3 9.0 Tf [(Posted in:Navorsing,Studente,Opleiding | Tagged:Turnitin | With 1 comments)] TJ ET endstream endobj xref 0 25 0000000000 65535 f 0000000008 00000 n 0000000073 00000 n 0000000119 00000 n 0000000350 00000 n 0000000387 00000 n 0000000522 00000 n 0000000625 00000 n 0000006408 00000 n 0000006520 00000 n 0000006627 00000 n 0000006743 00000 n 0000006863 00000 n 0000006990 00000 n 0000007083 00000 n 0000007211 00000 n 0000007354 00000 n 0000007481 00000 n 0000007585 00000 n 0000007713 00000 n 0000007793 00000 n 0000009269 00000 n 0000010093 00000 n 0000010174 00000 n 0000010239 00000 n trailer << /Size 25 /Root 1 0 R /Info 5 0 R >> startxref 10955 %%EOF Turnitin fnuik plagiaat « Informasietegnologie
Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Turnitin fnuik plagiaat

Akademiese werk aan ’n universiteit bring mee dat die student blootgestel word aan die idees, geskrewe materiaal en ander intellektuele en kreatiewe produkte van ander. Die bedoeling met akademiese studie is juis dat die idees van sowel die dosent as die student deur hierdie idees en materiaal van ander gevorm en geslyp sal word. Terselfdertyd moet die student ook verder gaan as dit wat ander gedink, geskryf en geskep het en dit krities evalueer, nuwe en oorspronklike insette of sinteses maak, en dit van toepassing maak op eietydse internasionale en plaaslike problematieke. Hierin lê die besondere bevrediging van akademiese werk op universiteitsvlak. 

Uiteraard kan die dosent slegs evalueer wat die bydrae van die student self is wanneer die bydrae van ander persone duidelik onderskei word. Dit gebeur by wyse van erkende stelsels van erkenning en aanhaling. Deur nie hierdie konvensies te volg en die nodige erkenning te gee nie, word die grondslag van die akademiese werk aan ’n universiteit ondermyn. Deur die werk (woorde, idees, skeppinge) van ander persone oor te neem asof dit die skrywer se eie is, word plagiaat gepleeg. 

Die universiteit gebruik Turnitin om plagiaat mee te toets. Turnitin integreer met die Leerbeheerstelsel (Webstudies of Ematies). Werkstukskakels word binne die LBS geskep wat deur studente gebruik word om hulle werkstukke na op te laai. Die werkstukke wat opgelaai word, word in ‘n databasis gestoor en word dan gebruik vir die toets van plagiaat. Dit verhoed dat een student ‘n ander student se werkstuk kan gebruik, deur woorde en sinne wat ooreenkom te identifiseer. Werkstukke word ook teen bestaande webblaaie, aanlyn boeke, koerante en journale getoets. 

Die mees suksesvolle benaderings m.b.t. die hantering van plagiaat in die geval van studente laat ruimte vir wat genoem kan word ’n ontwikkelingsbenadering, naamlik dat die voorkoms van gevalle van plagiaat – uitgesonderd gevalle van ’n ernstige aard gebruik word as ’n geleentheid om die persone wat hulle daaraan skuldig maak te wys op wat verwag word en hoe om met inligting om te gaan, asook om (byvoorbeeld) die werkstuk oor te doen. 

Vir meer inligting oor die universiteit se Interim-benadering m.b.t. die hantering van plagiaat, besoek die SOL webtuiste: http://stbweb02.stb.sun.ac.za/sol/beleide

Inligting verkry en aangepas uit Interim riglyne vir die hantering van plagiaat deur Marinda van Rooyen

 

TURNITIN/WebStudies webwerf

TURNITIN Aantekenprobleme & hulp

–          As jy nie kan aanteken by WebSTudies of Blackboard, gaan na www.sun.ac.za/useradm  en verander joiu wagwoord.

–          Vir enige ander WebSTudies of Blackboard-verwante navrae (modules wat nie wys nie, ens.), stuur e-pos aan WebStudies of Samuel Morris.
            Tel:  +27(0)21 808-2443

 

 

 

Tags:

One Response to “Turnitin fnuik plagiaat”

  1. Ted says:

    The crazy thing about turnit-in is that it picked up my name and student number and counted full 7 per cent of similarity index!

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.