%PDF-1.3 1 0 obj << /Type /Catalog /Outlines 2 0 R /Pages 3 0 R >> endobj 2 0 obj << /Type /Outlines /Count 0 >> endobj 3 0 obj << /Type /Pages /Kids [6 0 R ] /Count 1 /Resources << /ProcSet 4 0 R /Font << /F1 8 0 R /F2 9 0 R /F3 10 0 R /F4 11 0 R >> >> /MediaBox [0.000 0.000 612.000 792.000] >> endobj 4 0 obj [/PDF /Text ] endobj 5 0 obj << /Creator (DOMPDF) /CreationDate (D:20250704223820+00'00') /ModDate (D:20250704223820+00'00') /Title (Report 07-2025) >> endobj 6 0 obj << /Type /Page /Parent 3 0 R /Annots [ 12 0 R ] /Contents 7 0 R >> endobj 7 0 obj << /Length 1681 >> stream 0.702 0.800 0.816 rg 34.016 34.016 543.969 723.969 re f 1.000 1.000 1.000 rg 45.266 507.038 521.469 239.696 re f 0.773 0.773 0.773 RG 0.75 w 0 J [ ] 0 d 45.641 507.413 520.719 238.946 re S 0.773 0.773 0.773 rg 61.016 522.788 m 550.984 522.788 l 550.984 523.538 l 61.016 523.538 l f 0.200 0.200 0.200 rg BT 61.016 693.716 Td /F1 14.4 Tf [(TEGNIESE RIGLYNE VIR ASSESSERING OP SUNLEARN)] TJ ET 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 664.909 Td /F2 9.0 Tf [(Posted on )] TJ ET BT 104.045 664.909 Td /F3 9.0 Tf [(January 01,1970)] TJ ET BT 173.588 664.909 Td /F2 9.0 Tf [( by )] TJ ET BT 188.096 664.909 Td /F3 9.0 Tf [(IT Communications)] TJ ET 0.153 0.153 0.153 rg BT 61.016 637.420 Td /F4 9.0 Tf [(Aangesien die meeste amptelike eksamens die jaar op SUNLearn gefasiliteer word, het die Sentrum vir Leer en Onderrig )] TJ ET BT 61.016 626.431 Td /F4 9.0 Tf [(en Akademiese IT saamgewerk om vir dosente ? gids saam te stel met riglyne vir die opstel van asseserings.)] TJ ET BT 61.016 606.442 Td /F4 9.0 Tf [(Hierdie gids is gedeel met dosente en so ver het die +/- vyftig eksamens wat daagliks plaasvind glad verloop.  )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 61.016 586.453 Td /F4 9.0 Tf [(Laai die gids in .pdf-formaat af)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 RG 0.18 w 0 J [ ] 0 d 61.016 585.302 m 182.075 585.302 l S 0.153 0.153 0.153 rg BT 61.016 566.464 Td /F4 9.0 Tf [(Ons is seker dat ons dosente tans teen die spoed van lig hierdie nuwe tegnologie aanleer en daarby aanpas en weet ook )] TJ ET BT 61.016 555.475 Td /F4 9.0 Tf [(dat studente hulle pogings waardeer. )] TJ ET 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 536.986 Td /F2 9.0 Tf [(Posted in:Academic IT,Studente | | With 0 comments)] TJ ET endstream endobj 8 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F1 /BaseFont /Helvetica-Bold /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 9 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F2 /BaseFont /Helvetica-Oblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 10 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F3 /BaseFont /Helvetica-BoldOblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 11 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F4 /BaseFont /Helvetica /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 12 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 13 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 61.0157 585.6202 182.0747 594.7777 ] >> endobj 13 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://blogs.sun.ac.za/it/files/2020/06/Technical-guidelines-for-SUNLearn-assessments.pdf) >> endobj xref 0 14 0000000000 65535 f 0000000008 00000 n 0000000073 00000 n 0000000119 00000 n 0000000305 00000 n 0000000334 00000 n 0000000472 00000 n 0000000554 00000 n 0000002287 00000 n 0000002399 00000 n 0000002514 00000 n 0000002634 00000 n 0000002742 00000 n 0000002869 00000 n trailer << /Size 14 /Root 1 0 R /Info 5 0 R >> startxref 3010 %%EOF Tegniese riglyne vir assessering op SUNLearn « Informasietegnologie
Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Tegniese riglyne vir assessering op SUNLearn

Aangesien die meeste amptelike eksamens die jaar op SUNLearn gefasiliteer word, het die Sentrum vir Leer en Onderrig en Akademiese IT saamgewerk om vir dosente ʼn gids saam te stel met riglyne vir die opstel van asseserings.

Hierdie gids is gedeel met dosente en so ver het die +/- vyftig eksamens wat daagliks plaasvind glad verloop.  

Laai die gids in .pdf-formaat af

Ons is seker dat ons dosente tans teen die spoed van lig hierdie nuwe tegnologie aanleer en daarby aanpas en weet ook dat studente hulle pogings waardeer. 

Comments are closed.

 

© 2013-2025 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.