Jou departement het ingegee en besluit dis tyd vir `n webwerf. Jy is egter gekies as die gelukkige persoon wat die hele projek van begin tot einde moet bestuur. Maak die blote gedagte jou angsbevange? Dis eenvoudiger as wat dit klink.
Kom ons begin by die verskeie tipes webwerwe wat die universiteit huisves. Dit sluit die korporatiewe of institusionele webwerf, fakulteit, skole en akademiese departemente, afdelings, eenhede, sentrum vir uitnemendheid en alle institusionele webwerwe in, sowel as die institusionele webportale: studente portaal; personeel portaal; alumni portaal; voornemende studente portaal, koshuise en studente verenigings, institusionele blogs en wiki-dienste en ander webwerwe van ander geaffilieerde entiteite.
Elke departement, fakulteit, afdeling, sentrum of instituut is verantwoordelik vir sy eie webwerf. IT verskaf die platform en infrastruktuur, sowel as hulp met die aanvanklike adminstrasieproses. Die bou en onderhoud van die webwerf berus egter by die entiteit self.
So waar begin jy? Daar is `n paar basiese besluite om te neem voor jy by die diep kant inspring.
Eerstens – en hierdie is jou belangrikste besluit – bepaal watter platform aan jou afdeling se behoeftes sal voldoen. Meer gedetaileerde inligting oor die beskikbare platforms, kan hier gevind word.
Goed, so julle het besluit watter platform is die gepaste een, die volgende stap is om iemand aan te wys om die webwerf te bou en in stand te hou. Alhoewel dit die maklikste en vinnigste oplossing sou wees om `n buitemaatskappy te gebruik, hou net in gedagte dat `n webwerf dinamies is en gereeld opgedateer en aangepas moet word. Op die lang duur mag die kostes meer wees. Indien dit enigsins moontlik is, belê eerder in opleiding vir iemand binne die departement.
Laastens, registreer die verantwoordelike persoon as webmeester. Hierdie persoon hoef nie die persoon te wees wat die opdaterings self doen nie, maar dit sal administrasie wel vergemaklik. Die registrasie-aansoek word gedoen deur `n eenvoudige vorm. Sodra die aansoek verwerk is, sal `n e-pos aan die kontakpersoon gegee word met die nodige inligting.
Op die selfhelp-wiki is daar verdere inligting oor onder andere ftp, blog- en wiki-aansoeke, ens. Kontak ons ook gerus vir verdere inligting.