Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Wagwoord-sinkronisasie problematies

Die afgelope week ervaar die IT Dienstoonbank `n toename in probleme met die sinkronisasie van wagwoorde. Gelukkig is dit slegs `n tydelike situasie, maar daar is `n paar stappe wat jy kan volg om seker te maak jy sit nie met dieselfde probleem nie.

Wanneer jy `n tydelike wagwoord by IT kry, wag eers ten minste 30 minute voordat jy by www.sun.ac.za/useradm ingaan en dit verander na die wagwoord van jou keuse. Die sinkronisasieproses neem `n tydjie en as jy dit onmiddellik doen ondervind die databasis probleme. 

Skakel al jou toestelle af, behalwe een, bv. die skootrekenaar as jy wel jou wagwoord verander anders gaan dit nie soomloos oor al die toestelle sinkroniseer nie.  Indien jy klaar jou wagwoord verander het, skakel die ander toestelle een vir een aan en teken aan met jou nuwe wagwoord. 

Onthou, jy kan self jou wagwoord enige tyd verander op HTTP://WWW.SUN.AC.ZA/USERADM by die Change Password-opsie. Probeer om te hou by die riglyne wat gegee word om jou wagwoord so veilig moontlik te hou – dit sal jou baie moeite en frustrasie spaar op die lange duur. As jy jou wagwoord heeltemal vergeet het, kan jy dit self verander deur te gaan na DIE PERSONEELPORTAAL.

Nog wenke vir die verandering van jou wagwoord kan op https://stbsp01.stb.sun.ac.za/innov/it/it-help/Wiki%20Pages/Change%20password.aspx gevind word.

Comments are closed.

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.