%PDF-1.3 1 0 obj << /Type /Catalog /Outlines 2 0 R /Pages 3 0 R >> endobj 2 0 obj << /Type /Outlines /Count 0 >> endobj 3 0 obj << /Type /Pages /Kids [6 0 R ] /Count 1 /Resources << /ProcSet 4 0 R /Font << /F1 8 0 R /F2 9 0 R /F3 10 0 R >> >> /MediaBox [0.000 0.000 612.000 792.000] >> endobj 4 0 obj [/PDF /Text ] endobj 5 0 obj << /Creator (DOMPDF) /CreationDate (D:20240521175511+00'00') /ModDate (D:20240521175511+00'00') /Title (IT-artikels) >> endobj 6 0 obj << /Type /Page /Parent 3 0 R /Annots [ 11 0 R ] /Contents 7 0 R >> endobj 7 0 obj << /Length 1403 >> stream 0.702 0.800 0.816 rg 34.016 34.016 543.969 723.969 re f 1.000 1.000 1.000 rg 45.266 479.036 521.469 267.698 re f 0.773 0.773 0.773 RG 0.75 w 0 J [ ] 0 d 45.641 479.411 520.719 266.948 re S 0.773 0.773 0.773 rg 61.016 617.359 m 550.984 617.359 l 550.984 618.109 l 61.016 618.109 l f 1.000 1.000 1.000 rg BT 278.868 698.693 Td /F1 10.5 Tf [(POST LIST)] TJ ET 0.200 0.200 0.200 rg BT 212.789 670.111 Td /F1 14.4 Tf [(INFORMASIETEGNOLOGIE)] TJ ET BT 221.824 643.466 Td /F1 11.7 Tf [(INFORMATION TECHNOLOGY)] TJ ET BT 61.016 583.841 Td /F1 14.4 Tf [(VIRTUELE KLASKAMERS WORD `N WERKLIKHEID BY WORCESTER-)] TJ ET BT 61.016 566.258 Td /F1 14.4 Tf [(KAMPUS)] TJ ET 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 537.451 Td /F3 9.0 Tf [(Die gebruik van virtuele gebruikerskoppelvlakke word al vir `n geruime tyd met groot sukses op die hoofkampusse )] TJ ET BT 61.016 526.462 Td /F3 9.0 Tf [(gebruik. Weens die hoė kostes verbonde aan die infrastruktuur kon kleiner kampusse soos Tygerberg en Belville Park nie )] TJ ET BT 61.016 515.473 Td /F3 9.0 Tf [(gebruik maak van hierdie tegnologie nie. Lees die volledige artikel in Engels )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 365.657 515.473 Td /F3 9.0 Tf [(hier.)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 RG 0.18 w 0 J [ ] 0 d 365.657 514.322 m 383.162 514.322 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 496.984 Td /F3 9.0 Tf [(Posted in:Konnektiwiteit,Algemeen,Internet | | With 0 comments)] TJ ET endstream endobj 8 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F1 /BaseFont /Helvetica-Bold /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 9 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F2 /BaseFont /Helvetica /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 10 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F3 /BaseFont /Helvetica-Oblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 11 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 12 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 365.6567 514.6402 383.1617 523.7977 ] >> endobj 12 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://blogs.sun.ac.za/it/2012/11/09/virtual-classrooms-become-reality-at-worcester-campus/) >> endobj xref 0 13 0000000000 65535 f 0000000008 00000 n 0000000073 00000 n 0000000119 00000 n 0000000294 00000 n 0000000323 00000 n 0000000458 00000 n 0000000540 00000 n 0000001995 00000 n 0000002107 00000 n 0000002214 00000 n 0000002330 00000 n 0000002458 00000 n trailer << /Size 13 /Root 1 0 R /Info 5 0 R >> startxref 2601 %%EOF Virtuele klaskamers word `n werklikheid by Worcester-kampus « Informasietegnologie
Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • KategorieĆ«

  • Argiewe

Virtuele klaskamers word `n werklikheid by Worcester-kampus

Die gebruik van virtuele gebruikerskoppelvlakke word al vir `n geruime tyd met groot sukses op die hoofkampusse gebruik. Weens die hoƫ kostes verbonde aan die infrastruktuur kon kleiner kampusse soos Tygerberg en Belville Park nie gebruik maak van hierdie tegnologie nie.

Lees die volledige artikel in Engels hier.

Comments are closed.

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.