%PDF-1.3 1 0 obj << /Type /Catalog /Outlines 2 0 R /Pages 3 0 R >> endobj 2 0 obj << /Type /Outlines /Count 0 >> endobj 3 0 obj << /Type /Pages /Kids [6 0 R ] /Count 1 /Resources << /ProcSet 4 0 R /Font << /F1 8 0 R /F2 9 0 R /F3 10 0 R >> /XObject << /I1 15 0 R >> >> /MediaBox [0.000 0.000 612.000 792.000] >> endobj 4 0 obj [/PDF /Text /ImageC ] endobj 5 0 obj << /Creator (DOMPDF) /CreationDate (D:20240520001844+00'00') /ModDate (D:20240520001844+00'00') /Title (IT-artikels) >> endobj 6 0 obj << /Type /Page /Parent 3 0 R /Annots [ 11 0 R 13 0 R ] /Contents 7 0 R >> endobj 7 0 obj << /Length 3367 >> stream 0.702 0.800 0.816 rg 34.016 34.016 543.969 723.969 re f 1.000 1.000 1.000 rg 45.266 287.690 521.469 459.044 re f 0.773 0.773 0.773 RG 0.75 w 0 J [ ] 0 d 45.641 288.065 520.719 458.294 re S 0.773 0.773 0.773 rg 61.016 617.359 m 550.984 617.359 l 550.984 618.109 l 61.016 618.109 l f 1.000 1.000 1.000 rg BT 278.868 698.693 Td /F1 10.5 Tf [(POST LIST)] TJ ET 0.200 0.200 0.200 rg BT 212.789 670.111 Td /F1 14.4 Tf [(INFORMASIETEGNOLOGIE)] TJ ET BT 221.824 643.466 Td /F1 11.7 Tf [(INFORMATION TECHNOLOGY)] TJ ET BT 61.016 583.841 Td /F1 14.4 Tf [(SKOOL VIR OPENBARE LEIERSKAP PROJEK GEE GROOT TREE )] TJ ET BT 61.016 566.258 Td /F1 14.4 Tf [(VORENTOE SAAM MET IT)] TJ ET 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 546.451 Td /F3 9.0 Tf [(Die Skool vir Openbare Leierskap se gemengde leer projek het einde Februarie `n groot )] TJ ET BT 61.016 535.462 Td /F3 9.0 Tf [(hupstoot gekry en terselftertyd die bydrae wat Informasietegnologie speel met )] TJ ET BT 61.016 524.473 Td /F3 9.0 Tf [(betrekking tot moderne onderrig en leer beklemtoon.)] TJ ET BT 61.016 504.484 Td /F3 9.0 Tf [(Gedurende die nuwe honneursstudente se eerste kontaksessie vir die kursus vanjaar is )] TJ ET BT 61.016 493.495 Td /F3 9.0 Tf [(hulle verras met notaboek rekenaars, gerel deur Joe Smit, Helmi Dreijer \(IT\) en Ilse de )] TJ ET BT 61.016 482.506 Td /F3 9.0 Tf [(Kock \(NARGA\). Aangesien hierdie groep nagraadse studente grotendeels aangewese is op interaktiewe telematiese )] TJ ET BT 61.016 471.517 Td /F3 9.0 Tf [(onderrig en gevolglik toegang tot `n rekenaar en die internet moet h waar hulle ookal is, is voorafbetaalde datapakette )] TJ ET BT 61.016 460.528 Td /F3 9.0 Tf [(van Cell C ook aan hulle verskaf.)] TJ ET BT 61.016 440.539 Td /F3 9.0 Tf [(In samewerking met Leer en Onderrig Verryking het Johann Kistner en Marinda van Rooyen \(IT\) gesorg dat SUNLearn )] TJ ET BT 61.016 429.550 Td /F3 9.0 Tf [(beskikbaar is vir studente om sodoende te verseker dat studente toegang tot die Universiteit se e-leer platforms het.)] TJ ET BT 61.016 409.561 Td /F3 9.0 Tf [(`n Verdere nuwe verwikkeling is die gebruik van Vitalsource, `n e-boek platform, waarmee voorgeskrewe e-handboeke )] TJ ET BT 61.016 398.572 Td /F3 9.0 Tf [(aan studente se notaboek rekenaars en hulle mobiele toestelle gesinkroniseer word. Studente se gemerkte notas en )] TJ ET BT 61.016 387.583 Td /F3 9.0 Tf [(aantekeninge word ook tussen alle toestelle gesinkroniseer.Ralph Pina \(IT\) en Le Roux Franken \(IT Bellvillepark )] TJ ET BT 61.016 376.594 Td /F3 9.0 Tf [(kampus\)het die inisiatief bewerkstellig met die hulp van Van Schaik. Le Roux was ook verantwoordelik vir die tegniese )] TJ ET BT 61.016 365.605 Td /F3 9.0 Tf [(logistiek.)] TJ ET BT 61.016 345.616 Td /F3 9.0 Tf [(Lees meer oor die)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 133.547 345.616 Td /F3 9.0 Tf [(SPL-projek)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 RG 0.18 w 0 J [ ] 0 d 133.547 344.465 m 180.563 344.465 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 180.563 345.616 Td /F3 9.0 Tf [(en oor die)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 225.590 345.616 Td /F3 9.0 Tf [(Skool vir Openbare Leierskap.)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 225.590 344.465 m 346.640 344.465 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 325.627 Td /F3 9.0 Tf [()] TJ ET BT 61.016 305.638 Td /F3 9.0 Tf [(Posted in:Opleiding | | With 0 comments)] TJ ET q 135.000 0 0 60.750 415.984 494.492 cm /I1 Do Q endstream endobj 8 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F1 /BaseFont /Helvetica-Bold /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 9 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F2 /BaseFont /Helvetica /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 10 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F3 /BaseFont /Helvetica-Oblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 11 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 12 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 133.5467 344.7832 180.5627 353.9407 ] >> endobj 12 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.sun.ac.za/afrikaans/Lists/news/DispForm.aspx?ID=1246) >> endobj 13 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 14 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 225.5897 344.7832 346.6397 353.9407 ] >> endobj 14 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.schoolofpublicleadership.co.za/) >> endobj 15 0 obj << /Type /XObject /Subtype /Image /Width 180 /Height 81 /ColorSpace /DeviceRGB /Filter /DCTDecode /BitsPerComponent 8 /Length 4696>> stream ExifII*Ducky<mhttp://ns.adobe.com/xap/1.0/ Adobed       Q !1AQ"aq2b#uF7BRrą63dtEV!1AaQqR2Bb" ?h@ `OEԙ5sF^=g_WMT.Z.mw)RJVk.\.|rxivXvUӫӡlS('^n)z޹GW1'Uܷ͚KE_;?ۖ͸}d+Kh!v0Q?Ws-YR?Lߵ9mC! R?H_:6d3}]Dw|_S;>oA(DROB'}>{s'S3)Kτ/sK*̽hw[Y\*rrd\Җbk3:zv-|/x˽rw}l7FoLl95dA@ Uj9~\e8LJ<&}1iS^579t&;n/ôCu4O`J,u) =.m2y=6u\m/MTiTyNQF *SN"W(i:v|߻Pޙwp2kVxmÊ'u uherǵXti0ߦ- ",i)ZNU%BDdA1ݖk0bk en6keJR8g#,D%izM E)$ MYG^8DlҚ8;T%P@ @UsuwJ2ŠWmui jCN> ߇%7f?*6t pAU]F)ZI R1'/YydXyLw&/}_ QIJ$'kigGWSkq[Ocw5Sk=U"R$]`:cN>OL鯺ty)퇻HUZjs- q u-'Liߔ:"'`S^L{c_M]uZMQ9T~Pڒ=qezïi4SѦh>"]il3)S[敞ʫRs5H&Ba F_q'3c޴,;UR۩NД҈9x"d"!ɖםm,@ @RqNHTǓ˓\׬|.ziYu-]1 idw*yU22q0uSjOcjeW\ \&1 LDӖs4Xu=/ivj<7Ĕ! C qI!XHb ưV_jE5Pӗ<%Re"e|+"f}jV؍(L=1TqN#zqy/$T99/SUSJ^uM: IgjN%3 >^B p' crsI' ҙj ->k)5%K_{}6&z':=#q:ǩ xEHX MH(N>ROᎄDk.9~y<I,{uZ\T̰ DOƞ^iX79'eii)bԾL{N@k_ry#=Nm1)o@ ).g7NilS\oJyeu 4paَ^:M1uS|2+)+u5K)8$<e}Ko+YWoZJT 8;XUl4  źAJR(TI2x ieXHΫnRb@}0!!ٍO5q/GuPIʔ=T314M.rjYY%HXqM$12-wԩzi(q,k)*K'?Ŵj`B5ߵ@I}MXPxuyz)b:Dj6uYE~p$S%mI3"xFN6ݠHԔS'qIqW٦)M-KRf(=.c]<5kb#Ftn@ UEQ _OUö _wohFS -k=)((H4O4Z\ią6RT&# |>n?2݇Yנor铵ԤFBR#$6x ?P-43MT̉ E.Ӊ?B5ߵ@I@ x/6ڋeΝT5H(y=F PY~*DԪ5X# ϫZiuD$A{W?VZufZKR 0T!RA9'/kʭ&X]PyLĠֿےf`pwSZcOi3N/R%tlV=[rPsPPA(Wނ4}~xg0!ڠK@ @ 9m)fEQS! \jr)/$ -.e9%"}QV:IF8JYf|>n?,.\>>zώG#ٽ~+Skj.@ ޻PΡҭMiҏ\C[uL@ΟT9o2UzfU$fMC%$ mHZD^7k{Ԯj`47CLVuX1U)u&nԖ \C[ N5euϜ7aDz[}Mr o6+)[+qmĩ ʺ%Kl =w6mT/׼їj:)AYJ2 ZG kw XmMͺ}>fZ<1svIO`#5O{&{kfVw/7CvjW>M ZR$Jp$eTI @ @ 9[rj+ _j8!@ @ @ endstream endobj xref 0 16 0000000000 65535 f 0000000008 00000 n 0000000073 00000 n 0000000119 00000 n 0000000321 00000 n 0000000358 00000 n 0000000493 00000 n 0000000582 00000 n 0000004001 00000 n 0000004113 00000 n 0000004220 00000 n 0000004336 00000 n 0000004464 00000 n 0000004579 00000 n 0000004707 00000 n 0000004801 00000 n trailer << /Size 16 /Root 1 0 R /Info 5 0 R >> startxref 9664 %%EOF Skool vir Openbare Leierskap projek gee groot tree vorentoe saam met IT « Informasietegnologie
Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Skool vir Openbare Leierskap projek gee groot tree vorentoe saam met IT

Die Skool vir Openbare Leierskap se gemengde leer projek het einde Februarie `n groot hupstoot gekry en terselftertyd die bydrae wat Informasietegnologie speel met betrekking tot moderne onderrig en leer beklemtoon. 

Gedurende die nuwe honneursstudente se eerste kontaksessie vir die kursus vanjaar is hulle verras met notaboek rekenaars, gereël deur Joe Smit, Helmi Dreijer (IT) en Ilse de Kock (NARGA). Aangesien hierdie groep nagraadse studente grotendeels aangewese is op interaktiewe telematiese onderrig en gevolglik toegang tot `n rekenaar en die internet moet hê waar hulle ookal is, is voorafbetaalde datapakette van Cell C ook aan hulle verskaf. 

In samewerking met Leer en Onderrig Verryking het Johann Kistner en Marinda van Rooyen (IT) gesorg dat SUNLearn beskikbaar is vir studente om sodoende te verseker dat studente toegang tot die Universiteit se e-leer platforms het.

`n Verdere nuwe verwikkeling is die gebruik van Vitalsource, `n e-boek platform, waarmee voorgeskrewe e-handboeke aan studente se notaboek rekenaars en hulle mobiele toestelle gesinkroniseer word. Studente se gemerkte notas en aantekeninge word ook tussen alle toestelle gesinkroniseer. Ralph Pina (IT) en Le Roux Franken (IT Bellvillepark kampus)het die inisiatief bewerkstellig met die hulp van Van Schaik. Le Roux was ook verantwoordelik vir die tegniese logistiek. 

Lees meer oor die SPL-projek en oor die Skool vir Openbare Leierskap.

 

Comments are closed.

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.