%PDF-1.3 1 0 obj << /Type /Catalog /Outlines 2 0 R /Pages 3 0 R >> endobj 2 0 obj << /Type /Outlines /Count 0 >> endobj 3 0 obj << /Type /Pages /Kids [6 0 R ] /Count 1 /Resources << /ProcSet 4 0 R /Font << /F1 8 0 R /F2 9 0 R /F3 10 0 R >> >> /MediaBox [0.000 0.000 612.000 792.000] >> endobj 4 0 obj [/PDF /Text ] endobj 5 0 obj << /Creator (DOMPDF) /CreationDate (D:20240512103310+00'00') /ModDate (D:20240512103310+00'00') /Title (IT-artikels) >> endobj 6 0 obj << /Type /Page /Parent 3 0 R /Annots [ 11 0 R 13 0 R 15 0 R 17 0 R 19 0 R 21 0 R ] /Contents 7 0 R >> endobj 7 0 obj << /Length 6069 >> stream 0.702 0.800 0.816 rg 34.016 34.016 543.969 723.969 re f 1.000 1.000 1.000 rg 45.266 75.432 521.469 671.302 re f 0.773 0.773 0.773 RG 0.75 w 0 J [ ] 0 d 45.641 75.807 520.719 670.552 re S 0.773 0.773 0.773 rg 61.016 617.359 m 550.984 617.359 l 550.984 618.109 l 61.016 618.109 l f 1.000 1.000 1.000 rg BT 278.868 698.693 Td /F1 10.5 Tf [(POST LIST)] TJ ET 0.200 0.200 0.200 rg BT 212.789 670.111 Td /F1 14.4 Tf [(INFORMASIETEGNOLOGIE)] TJ ET BT 221.824 643.466 Td /F1 11.7 Tf [(INFORMATION TECHNOLOGY)] TJ ET BT 61.016 583.841 Td /F1 14.4 Tf [(SUKKEL MET BESTUUR VAN NAGRAADSE STUDENTE?)] TJ ET 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 564.033 Td /F3 9.0 Tf [(Twee weke gelede het ons julle bekendgestel aan )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 262.625 564.033 Td /F3 9.0 Tf [(NAO)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 RG 0.18 w 0 J [ ] 0 d 262.625 562.882 m 282.128 562.882 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 282.128 564.033 Td /F3 9.0 Tf [( \(Nagraadse Akademiese Ondersteuning/Postgraduate Academic )] TJ ET BT 61.016 553.044 Td /F3 9.0 Tf [(Support\), `n webgebaseerde stelsel om jou te help om jou nagraadse studente se inligting sonder moeite te bestuur. )] TJ ET BT 61.016 530.857 Td /F3 9.0 Tf [(Die vrae wat die meeste gevra word deur personeellede reeds bekend met NAO, is die volgende:)] TJ ET BT 448.187 530.857 Td /F3 9.0 Tf [( )] TJ ET BT 78.360 510.335 Td /F3 9.0 Tf [(1.)] TJ ET BT 91.016 510.319 Td /F3 9.0 Tf [(Hoekom is NAO nie op my.sun.ac.za beskikbaar nie?  Ek verloor aanmekaar die skakel na die stelsel!)] TJ ET BT 78.360 499.346 Td /F3 9.0 Tf [(2.)] TJ ET BT 91.016 499.330 Td /F3 9.0 Tf [(Kan jy nie ‘n towerstaffie swaai en ontslae raak van al die vorms wat ons moet invul en met interaktiewe vorms )] TJ ET BT 91.016 488.341 Td /F3 9.0 Tf [(vervang nie?)] TJ ET BT 78.360 477.368 Td /F3 9.0 Tf [(3.)] TJ ET BT 91.016 475.154 Td /F3 9.0 Tf [(Kan jy ons asb laat weet as daar iets nuuts op die NAO front gebeur het?)] TJ ET BT 382.175 475.154 Td /F3 9.0 Tf [( )] TJ ET BT 61.016 454.616 Td /F3 9.0 Tf [(Die goeie nuus is dat vraag 1 en 2 volgende semester aandag gaan ontvang. Vir vraag 3 is daar reeds ‘n oplossing. )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 523.760 454.616 Td /F3 9.0 Tf [(Bits & )] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 523.760 453.464 m 549.770 453.464 l S BT 61.016 443.627 Td /F3 9.0 Tf [(Bytes)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 61.016 442.475 m 83.525 442.475 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 83.525 443.627 Td /F3 9.0 Tf [( en die )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 113.045 443.627 Td /F3 9.0 Tf [(blog )] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 113.045 442.475 m 132.557 442.475 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 132.557 443.627 Td /F3 9.0 Tf [(sal voortaan gebruik om inligting ivm NAO bekend te maak. )] TJ ET BT 61.016 423.638 Td /F3 9.0 Tf [(Wat vraag 1. hierbo betref, word daar beoog om ‘n werkvloei-proses in plek te stel waarmee peroneellede magtiging by )] TJ ET BT 61.016 412.649 Td /F3 9.0 Tf [(hul lynhoofde moet verkry om die stelsel te gebruik.  Die rede hiervoor is dat sensitiewe inligting, wat noodsaaklik is vir die )] TJ ET BT 61.016 401.660 Td /F3 9.0 Tf [(bestuur van nagraadse studente, via die stelsel verkry kan word en jou lynhoof sal weet of jy toegang behoort te hê of nie.  )] TJ ET BT 61.016 381.671 Td /F3 9.0 Tf [(Inligting in verband met die uitkoms van bg magtigingsproses moet ook aan die US ouditeure beskikbaar wees sodat hulle )] TJ ET BT 61.016 370.682 Td /F3 9.0 Tf [(kan bepaal of daar aan betrokke wetgewing voldoen word wat betref die privaatheid van individue se persoonlike inligting, )] TJ ET BT 61.016 359.693 Td /F3 9.0 Tf [(wie toegang het en wie toegang verleen het. )] TJ ET BT 61.016 339.704 Td /F3 9.0 Tf [(Wanneer hierdie toepassing in plek is, sal personeellede via my.sun.ac.za kan aansoek doen om toegang tot NAO en ‘n )] TJ ET BT 61.016 328.715 Td /F3 9.0 Tf [(spesifieke Rol binne die stelsel ontvang op grond van vrae wat vooraf beantwoord en deur die lynhoof bekragtig moet )] TJ ET BT 61.016 317.726 Td /F3 9.0 Tf [(word. )] TJ ET BT 61.016 297.737 Td /F3 9.0 Tf [(Vraag 2. hierbo is ‘n onderwerp wat al lank onder bespreking is.  Die rigting waarin daar tans gedink word, is generiese )] TJ ET BT 61.016 286.748 Td /F3 9.0 Tf [(vorms vir verskillende doeleindes, wat outomaties deur NAO  met die korrekte inligting  bevolk word, soos benoeming van )] TJ ET BT 61.016 275.759 Td /F3 9.0 Tf [(M en PhD-kandidate, benoeming van Studieleiers/Promotors en talle ander voorbeelde, maar wat deur alle )] TJ ET BT 61.016 264.770 Td /F3 9.0 Tf [(Fakulteite/Departemente gebruik kan word.    )] TJ ET BT 61.016 244.781 Td /F3 9.0 Tf [(Die inligting wat deur die vorms van verskillende Fakulteite ingewin word, stem 95% ooreen en die gedagte is om die )] TJ ET BT 61.016 233.792 Td /F3 9.0 Tf [(ander 5%  as opsioneel by te voeg sodat personeel dit kan invul indien hulle areas dit benodig. )] TJ ET BT 61.016 213.803 Td /F3 9.0 Tf [(Om NAO-gebruikers geinteresseerd te kry, sal daar gaandeweg prototipes via NAO bekend gestel word om sodoende )] TJ ET BT 61.016 202.814 Td /F3 9.0 Tf [(terugvoer van personeel te kry. Jy is ook welkom om jou idees en voorstelle op hierdie blogpos te kommentaar-area te )] TJ ET BT 61.016 191.825 Td /F3 9.0 Tf [(plaas en ons te laat weet wat jou opinie is.   Jy kan ook vir )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 294.629 191.825 Td /F3 9.0 Tf [(Rita de Jager)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 294.629 190.673 m 348.152 190.673 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 348.152 191.825 Td /F3 9.0 Tf [( kontak.)] TJ ET BT 61.016 171.836 Td /F3 9.0 Tf [( )] TJ ET BT 125.815 151.847 Td /F3 9.0 Tf [([ARTIKEL DEUR: )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 198.832 151.847 Td /F3 9.0 Tf [(Rita de Jager)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 198.832 150.695 m 252.355 150.695 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 252.355 151.847 Td /F3 9.0 Tf [( \(Hoof: Nagraadse Akademiese Ondersteuning, Informasietegnologie, US\)])] TJ ET BT 61.016 131.858 Td /F3 9.0 Tf [( )] TJ ET BT 61.016 111.869 Td /F3 9.0 Tf [( )] TJ ET BT 61.016 93.380 Td /F3 9.0 Tf [(Posted in:Algemeen,Navorsing,Studente | Tagged:NAO | With 0 comments)] TJ ET endstream endobj 8 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F1 /BaseFont /Helvetica-Bold /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 9 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F2 /BaseFont /Helvetica /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 10 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F3 /BaseFont /Helvetica-Oblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 11 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 12 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 262.6247 563.2006 282.1277 572.3581 ] >> endobj 12 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://blogs.sun.ac.za/it/af/2014/05/23/let-nao-manage-your-postgraduate-students-information-for-you/) >> endobj 13 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 14 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 523.7597 453.7831 549.7697 462.9406 ] >> endobj 14 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.sun.ac.za/bb) >> endobj 15 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 16 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 61.0157 442.7941 83.5247 451.9516 ] >> endobj 16 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.sun.ac.za/bb) >> endobj 17 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 18 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 113.0447 442.7941 132.5567 451.9516 ] >> endobj 18 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.sun.ac.za/infoteg) >> endobj 19 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 20 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 294.6287 190.9921 348.1517 200.1496 ] >> endobj 20 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (mailto:rd@sun.ac.za) >> endobj 21 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 22 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 198.8323 151.0141 252.3553 160.1716 ] >> endobj 22 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (mailto:rd@sun.ac.za) >> endobj xref 0 23 0000000000 65535 f 0000000008 00000 n 0000000073 00000 n 0000000119 00000 n 0000000294 00000 n 0000000323 00000 n 0000000458 00000 n 0000000575 00000 n 0000006696 00000 n 0000006808 00000 n 0000006915 00000 n 0000007031 00000 n 0000007159 00000 n 0000007313 00000 n 0000007441 00000 n 0000007516 00000 n 0000007642 00000 n 0000007717 00000 n 0000007845 00000 n 0000007925 00000 n 0000008053 00000 n 0000008124 00000 n 0000008252 00000 n trailer << /Size 23 /Root 1 0 R /Info 5 0 R >> startxref 8323 %%EOF Sukkel met bestuur van nagraadse studente? « Informasietegnologie
Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Sukkel met bestuur van nagraadse studente?

Twee weke gelede het ons julle bekendgestel aan NAO (Nagraadse Akademiese Ondersteuning/Postgraduate Academic Support), `n webgebaseerde stelsel om jou te help om jou nagraadse studente se inligting sonder moeite te bestuur. 

Die vrae wat die meeste gevra word deur personeellede reeds bekend met NAO, is die volgende: 

  1. Hoekom is NAO nie op my.sun.ac.za beskikbaar nie?  Ek verloor aanmekaar die skakel na die stelsel!
  2. Kan jy nie ‘n towerstaffie swaai en ontslae raak van al die vorms wat ons moet invul en met interaktiewe vorms vervang nie?
  3. Kan jy ons asb laat weet as daar iets nuuts op die NAO front gebeur het? 

Die goeie nuus is dat vraag 1 en 2 volgende semester aandag gaan ontvang. Vir vraag 3 is daar reeds ‘n oplossing. Bits & Bytes en die blog sal voortaan gebruik om inligting ivm NAO bekend te maak. 

Wat vraag 1. hierbo betref, word daar beoog om ‘n werkvloei-proses in plek te stel waarmee peroneellede magtiging by hul lynhoofde moet verkry om die stelsel te gebruik.  Die rede hiervoor is dat sensitiewe inligting, wat noodsaaklik is vir die bestuur van nagraadse studente, via die stelsel verkry kan word en jou lynhoof sal weet of jy toegang behoort te hê of nie.  

Inligting in verband met die uitkoms van bg magtigingsproses moet ook aan die US ouditeure beskikbaar wees sodat hulle kan bepaal of daar aan betrokke wetgewing voldoen word wat betref die privaatheid van individue se persoonlike inligting, wie toegang het en wie toegang verleen het. 

Wanneer hierdie toepassing in plek is, sal personeellede via my.sun.ac.za kan aansoek doen om toegang tot NAO en ‘n spesifieke Rol binne die stelsel ontvang op grond van vrae wat vooraf beantwoord en deur die lynhoof bekragtig moet word. 

Vraag 2. hierbo is ‘n onderwerp wat al lank onder bespreking is.  Die rigting waarin daar tans gedink word, is generiese vorms vir verskillende doeleindes, wat outomaties deur NAO  met die korrekte inligting  bevolk word, soos benoeming van M en PhD-kandidate, benoeming van Studieleiers/Promotors en talle ander voorbeelde, maar wat deur alle Fakulteite/Departemente gebruik kan word.    

Die inligting wat deur die vorms van verskillende Fakulteite ingewin word, stem 95% ooreen en die gedagte is om die ander 5%  as opsioneel by te voeg sodat personeel dit kan invul indien hulle areas dit benodig. 

Om NAO-gebruikers geinteresseerd te kry, sal daar gaandeweg prototipes via NAO bekend gestel word om sodoende terugvoer van personeel te kry. Jy is ook welkom om jou idees en voorstelle op hierdie blogpos te kommentaar-area te plaas en ons te laat weet wat jou opinie is.   Jy kan ook vir Rita de Jager kontak.

 

[ARTIKEL DEUR: Rita de Jager (Hoof: Nagraadse Akademiese Ondersteuning, Informasietegnologie, US)]

 

 

Tags:

Comments are closed.

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.