%PDF-1.3 1 0 obj << /Type /Catalog /Outlines 2 0 R /Pages 3 0 R >> endobj 2 0 obj << /Type /Outlines /Count 0 >> endobj 3 0 obj << /Type /Pages /Kids [6 0 R ] /Count 1 /Resources << /ProcSet 4 0 R /Font << /F1 8 0 R /F2 9 0 R /F3 10 0 R >> /XObject << /I1 21 0 R >> >> /MediaBox [0.000 0.000 612.000 792.000] >> endobj 4 0 obj [/PDF /Text /ImageC ] endobj 5 0 obj << /Creator (DOMPDF) /CreationDate (D:20240517112835+00'00') /ModDate (D:20240517112835+00'00') /Title (IT-artikels) >> endobj 6 0 obj << /Type /Page /Parent 3 0 R /Annots [ 11 0 R 13 0 R 15 0 R 17 0 R 19 0 R ] /Contents 7 0 R >> endobj 7 0 obj << /Length 3670 >> stream 0.702 0.800 0.816 rg 34.016 34.016 543.969 723.969 re f 1.000 1.000 1.000 rg 45.266 297.772 521.469 448.962 re f 0.773 0.773 0.773 RG 0.75 w 0 J [ ] 0 d 45.641 298.147 520.719 448.212 re S 0.773 0.773 0.773 rg 61.016 617.359 m 550.984 617.359 l 550.984 618.109 l 61.016 618.109 l f 1.000 1.000 1.000 rg BT 278.868 698.693 Td /F1 10.5 Tf [(POST LIST)] TJ ET 0.200 0.200 0.200 rg BT 212.789 670.111 Td /F1 14.4 Tf [(INFORMASIETEGNOLOGIE)] TJ ET BT 221.824 643.466 Td /F1 11.7 Tf [(INFORMATION TECHNOLOGY)] TJ ET BT 61.016 583.841 Td /F1 14.4 Tf [(PADLET: JOU VIRTUELE AANSTEEKBORD)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 61.016 564.033 Td /F3 9.0 Tf [(Padlet)] TJ ET 0.373 0.169 0.255 RG 0.18 w 0 J [ ] 0 d 61.016 562.882 m 86.531 562.882 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 86.531 564.033 Td /F3 9.0 Tf [( spog dat hulle platform \(moontlik\) die maklikste manier ter wereld is vir `n groep mense om saam te werk en skep. )] TJ ET BT 61.016 553.044 Td /F3 9.0 Tf [(Nogal `n redelik brawe stelling, sou `n mens dink.)] TJ ET BT 61.016 533.055 Td /F3 9.0 Tf [(Ons het dit self gaan toets en sal graag wil hoor wat jy daarvan dink. Kan dit op `n akademiese vlak gebruik word vir )] TJ ET BT 61.016 522.066 Td /F3 9.0 Tf [(studente of dalk selfs binne ander omgewings binne die universiteit? Gaan loer gerus by ons eie )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 448.709 522.066 Td /F3 9.0 Tf [(Bits & Bytes Padlet-)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 448.709 520.915 m 528.242 520.915 l S BT 61.016 511.077 Td /F3 9.0 Tf [(bladsy)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 61.016 509.926 m 87.026 509.926 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 87.026 511.077 Td /F3 9.0 Tf [( en los vir ons kommentaar. \(Jy kan dit anoniem doen of jou naam bysit\))] TJ ET BT 61.016 491.088 Td /F3 9.0 Tf [(Maar eers - wat is Padlet?)] TJ ET BT 61.016 471.099 Td /F3 9.0 Tf [(Die klaarblyklik eenvoudige platform bied aan opvoeders, byvoorbeeld lektore en onderwysers en leerders of studente `n )] TJ ET BT 61.016 460.110 Td /F3 9.0 Tf [(virtuele aansteekbord waarop hulle na hartelus hul gedagtes en opinies oor `n geselekteerde onderwerp kan lug. Dit werk )] TJ ET BT 61.016 449.121 Td /F3 9.0 Tf [(soos `n tradisionele aansteekbord, behalwe dat dit meer funksionaliteit bied. `n Dosent kan byvoorbeeld tydens `n klas `n )] TJ ET BT 61.016 438.132 Td /F3 9.0 Tf [(bord skep, `n vraag vra en studente kan aanlyn tydens die klas op Padlet kommentaar en insette lewer. Jy kan selfs )] TJ ET BT 61.016 427.143 Td /F3 9.0 Tf [(grafika en leers laai, sowel as skakels plaas.)] TJ ET BT 61.016 407.154 Td /F3 9.0 Tf [(Wat Padlet wel handig maak is datdit `n verskeidenheid opsies bied om jou bladsy te pasmaak soos jy dit verkies. Of jy )] TJ ET BT 61.016 396.165 Td /F3 9.0 Tf [(die agtergrond wil verander of verskeie regte toeken aan verskeie persone. Jy kan self `n )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 417.677 396.165 Td /F3 9.0 Tf [(QR-kode)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 417.677 395.014 m 453.686 395.014 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 453.686 396.165 Td /F3 9.0 Tf [( gebruik vir jou bladsy, )] TJ ET BT 61.016 385.176 Td /F3 9.0 Tf [(dus is dit heeltemal selfoon- en veral ook tablet-vriendelik. Indien jy belangstel in wat Padlet nog te bied het, lees gerus )] TJ ET BT 61.016 374.187 Td /F3 9.0 Tf [(Shaun Takenouchi se )] TJ ET 0.373 0.169 0.255 rg BT 150.566 374.187 Td /F3 9.0 Tf [(artikel.)] TJ ET 0.18 w 0 J [ ] 0 d 150.566 373.036 m 179.573 373.036 l S 0.400 0.400 0.400 rg BT 61.016 354.198 Td /F3 9.0 Tf [()] TJ ET BT 61.016 335.709 Td /F3 9.0 Tf [()] TJ ET BT 61.016 315.720 Td /F3 9.0 Tf [(Posted in:Algemeen,Navorsing,Studente | | With 0 comments)] TJ ET q 126.000 0 0 126.000 61.016 446.824 cm /I1 Do Q endstream endobj 8 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F1 /BaseFont /Helvetica-Bold /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 9 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F2 /BaseFont /Helvetica /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 10 0 obj << /Type /Font /Subtype /Type1 /Name /F3 /BaseFont /Helvetica-Oblique /Encoding /WinAnsiEncoding >> endobj 11 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 12 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 61.0157 563.2006 86.5307 572.3581 ] >> endobj 12 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (https://padlet.com/) >> endobj 13 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 14 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 448.7087 521.2336 528.2417 530.3911 ] >> endobj 14 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://padlet.com/itstellenuni/bitsandbytes) >> endobj 15 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 16 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 61.0157 510.2446 87.0257 519.4021 ] >> endobj 16 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://padlet.com/itstellenuni/bitsandbytes) >> endobj 17 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 18 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 417.6767 395.3326 453.6857 404.4901 ] >> endobj 18 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://blogs.sun.ac.za/it/af/2014/08/22/qr-codes/) >> endobj 19 0 obj << /Type /Annot /Subtype /Link /A 20 0 R /Border [0 0 0] /H /I /Rect [ 150.5657 373.3546 179.5727 382.5121 ] >> endobj 20 0 obj << /Type /Action /S /URI /URI (http://web.appstorm.net/reviews/media-reviews/padlet-a-blank-slate-on-the-web-to-collaborate-with-others/) >> endobj 21 0 obj << /Type /XObject /Subtype /Image /Width 168 /Height 168 /ColorSpace /DeviceRGB /Filter /DCTDecode /BitsPerComponent 8 /Length 3604>> stream JFIF "( %&2#%)+... 383,7(-.+  4& %+0,,7/7,./7,4,/,,,7,//---/,,+,,,,+,/,,,.,4,/4,4,,,B!1AQaq"6s2Rr#45b3Bt$&7. !1A"2Qaqѱ ?Px}2?vZiV ۢtpknwY+N9i D1E4Q1߇qp/84l5}4joAրlTx^cٴs[~T_qiX&;OAuo7,I sWt0?1w;=XV﷚ryͫ'G<7}[{ڟn1of̟FaȌzQի>mMu=hVߛeXH֝zdk FnÆ]ہ)NG&V4ܣOUj#@) q䴴V{wǟ?y5;㫈CZ0-ܢ=j'0˴ ?SC75ݥت|_umW]Uoj~U1Hg= Q֣q4f8Ӿ>Z1HӳKF9Цqŋ[2Y9|/q.FNnB_-{Nv}`:VUE6.E3ݻWuf#iX13ͮ H em+x(3}[7s7mym/c_Zc0Z+*bu8hSC3jyF#~woL WSqjҶ!y#6FډX]:H<\nA#1&)Y!.tOcu%/7)Ws l{*a4 "nXƶ㝅u 'O(2ݔz~H5 PEW_c5mQX,ӤEˏDptu0ݓ; ;w=MA3:sr|ԍ@°^pLmsNAf?o<ّjc`48!H̙4Eنn˸'j0[7Gd\@^A 'O(1샌EI ,-6{)l)>8$>AѽO18O;|B W ̑>qfq{w#GƆLXHZo@VvE &ߖsRNѝ)k 6f@2Ľq[6m~ދ->%o$1\@=mPU6}RbOA`oq^ݛ6v\c`a(@uVS4\iP6g3 ݠH6u6$4knA4# g&`S [teq6[o@P/XuXeboAۆ;d͞CڃHm/¡hS7SNzȠʙQjItH4p8nD5/GC}7.-AAhd>Q@ ~h/L2 7kwpAHgOYP_CCAq)>GhhmkZAҀ;1?ȠvQG |Ogpack\ I endstream endobj xref 0 22 0000000000 65535 f 0000000008 00000 n 0000000073 00000 n 0000000119 00000 n 0000000321 00000 n 0000000358 00000 n 0000000493 00000 n 0000000603 00000 n 0000004325 00000 n 0000004437 00000 n 0000004544 00000 n 0000004660 00000 n 0000004786 00000 n 0000004857 00000 n 0000004985 00000 n 0000005080 00000 n 0000005206 00000 n 0000005301 00000 n 0000005429 00000 n 0000005530 00000 n 0000005658 00000 n 0000005815 00000 n trailer << /Size 22 /Root 1 0 R /Info 5 0 R >> startxref 9587 %%EOF Padlet: jou virtuele aansteekbord « Informasietegnologie
Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Padlet: jou virtuele aansteekbord

padlet

Padlet spog dat hulle platform (moontlik) die maklikste manier ter wereld is vir `n groep mense om saam te werk en skep. Nogal `n redelik brawe stelling, sou `n mens dink.

Ons het dit self gaan toets en sal graag wil hoor wat jy daarvan dink. Kan dit op `n akademiese vlak gebruik word vir studente  of dalk selfs binne ander omgewings binne die universiteit? Gaan loer gerus by ons eie Bits & Bytes Padlet-bladsy en los vir ons kommentaar. (Jy kan dit anoniem doen of jou naam bysit)

Maar eers – wat is Padlet?

Die klaarblyklik eenvoudige platform bied aan opvoeders, byvoorbeeld lektore en onderwysers en leerders of studente `n virtuele aansteekbord waarop hulle na hartelus hul gedagtes en opinies oor `n geselekteerde onderwerp kan lug. Dit werk soos `n tradisionele aansteekbord, behalwe dat dit meer funksionaliteit bied.  `n Dosent kan byvoorbeeld tydens `n klas `n bord skep, `n vraag vra en studente kan aanlyn tydens die klas op Padlet kommentaar en insette lewer. Jy kan selfs grafika en leers laai, sowel as skakels plaas. 

Wat Padlet wel handig maak is dat dit `n verskeidenheid opsies bied om jou bladsy te pasmaak soos jy dit verkies. Of jy die agtergrond wil verander of verskeie regte toeken aan verskeie persone. Jy kan self `n QR-kode gebruik vir jou bladsy, dus is dit heeltemal selfoon- en veral ook tablet-vriendelik. Indien jy belangstel in wat Padlet nog te bied het, lees gerus Shaun Takenouchi se artikel. 

 

 

Comments are closed.

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.