Hoekom die hitte aandurf om jou rekenaar na IT se hoofgebou, op die uithoeke van kampus, te dra? Klop eerder aan by die IT HUB in Admin A, waar daar deesdae ook basiese dienste aan personeel verskaf word.
Alle toerusting word steeds herstel by die hoof IT-gebou, maar kleiner funksies soos die registrasie van toestelle, wagwoorde, ens. kan onmiddellik by die IT HUB gedoen word.
Personeel se persoonlike toerusting kan ook hanteer word by die IT HUB of IT Hoofgebou en personeel kan 5 persoonlike toestelle (byvoorbeeld slimfone, tablette en skootrekenaars) op die netwerk registreer. Beperkte ondersteuning sal aan die toestelle gebied word.
KONTAK ONS
Tel: 021-808 4367
Skype: ITStellenUni
E-pos: helpinfo@sun.ac.za (vir algemene navrae) of help@sun.ac.za (om ʼn fout aan te meld)
Twitter: @itstellenuni
Kliek hier vir instruksies om ʼn fout te rapporteer. Verskaf asseblief die korrekte inligting anders sal die versoek nie op die stelsel aangeteken kan word nie.
Al ons dienste is gelys op ons Dienskatalogus en as jy braaf genoeg is, kan jy ook gebruik maak van ons Self-help wiki
Tags: IT HUB, IT support, netwerkregistrasie