Informasietegnologie (IT) het onlangs ʼn nuwe versoek- en insidentrapporteringstelsel, ServiceNow, implementeer vir US-personeel en -studente.
Die eerste stap was om alle personeel te registreer op die stelsel. Indien jy nog nie registreer het nie, gaan asb. na www.sun.ac.za/infoteg, kliek op die Register for ServiceNow opsie en teken aan. Sodra jy aangeteken het, is jy outomaties registreer.
ServiceNow is nou gereed vir gebruik. Ons wil jou graag aanmoedig om sover moontlik die Self Service opsie te gebruik om jou tyd te bespaar en IT-diens te verbeter. Jy kan Self Service gebruik om:
1. IT-verwante insidente of versoeke te rapporteer,
2. die vordering van jou versoeke na te gaan,
3. kwotasies vir IT hardeware en verwante items en
4. IT-verwante inligting te kry.
FAQS
1. Wie moet registreer vir ServiceNow?
Alle personeel en studente wat van hierdie kragtige hulpmiddel gebruik wil maak.
2. Hoe registreer ek?
Volg hierdie skakel en teken aan met jou US gebruikersnaam en wagwoord.
3. Hoe meld ek ʼn insident aan? Kliek hier.
4. Hoe meld ek ʼn versoek aan? Kliek hier.
5. Hoe volg ek my insidente en versoeke op? Kliek hier.
Indien jy steeds vrae het nadat jy registreer het, kontak asseblief die IT Dienstoonbank by 021 808 4367.
Tags: servicenow