Language:
SEARCH
  • Onlangse bydraes

  • Kategorieë

  • Argiewe

Terugvoer oor Microsoft-onderbreking

Weens ʼn onderbreking in die Microsoft Exchange diens Donderdag (24 Januarie) vanaf 10:30 tot 22:00 het personeel en studente geen toegang tot e-pos gehad nie. Die onderbreking is veroorsaak deur tegniese probleme by een van Microsoft se datasentrums in Europa en het, onder andere, Suid-Afrika, Europa en Suid-Amerika beïnvloed. Die verbinding tot Microsoft Exchange is Donderdagaand weer herstel en personeel en studente kon Vrydagoggend weer volledige toegang tot e-pos te hê. Vir `n volledige verslag oor die insident deur Microsoft, kliek hier

Hou in gedagte dat kuberkriminele hierdie tipe kan insidente misbruik om aanvalle loods teen e-posgebruikers. Nie IT of Microsoft sal jou ooit vra om jou Microsoft rekening per e-pos te heraktiveer of vra vir persoonlike inligting nie.

Neem asb. kennis dat Informasietegnologie in gevalle waar e-pos nie beskikbaar is nie ons Twitter-rekening sal gebruik as hoof-kommunikasiekanaal en dat die nuutste inligting op hierdie platform geplaas sal word.Vir enige navrae kontak asb. die IT Dienstoonbank by 021 808 4367 of meld ʼn versoek aan op die ICT Partner Portal.

Tags: ,

Comments are closed.

 

© 2013-2024 Disclaimer: The views and opinions expressed in this page are strictly those of the page author(s) and content contributor(s). The contents of this page have not been reviewed or approved by Stellenbosch University.