Tot onlangs het Informasietegnologie generiese adresse gebruik vir navrae. Vorige jare is hierdie posbusse met die hand gemonitor, maar meer onlangs, met die in werking stelling van die ICT Partner Portal, is dit eerder opgestel dat ʼn versoek outomaties aangeteken word.
As voorbeeld – as jy ʼn e-pos sou stuur na quote@sun.ac.za om navraag te doen oor hardeware komponente, sou jou e-pos outomaties ʼn versoek om informasie aanteken op die platform, gekoppel aan jou naam. In ʼn soortgelyke geval, as jy aan help@sun.ac.za e-pos gestuur het omdat jy die IT Dienstoonbank wou kontak. is ʼn versoek op jou naam aangeteken op die ICT Partner Portal
Binnekort sal dit nie meer die geval wees nie. Hierdie generiese adresse sal uitfaseer word en voortaan sal die enigste manier hoe jy ʼn IT-diens of informasie kan versoek wees deur ʼn versoek aan te teken op die ICT Partner Portal. (Sien ook ons FAQs oor foutrapportering vir meer inligting)
Bogenoemde het betrekking op die volgende adresse:
help@sun.ac.za
helpinfo@sun.ac.za
software@sun.ac.za
quote@sun.ac.za
student@sun.ac.za
telecom@sun.ac.za
students@sun.ac.za
itkursus@sun.ac.za
ittd@sun.ac.za
portalhelp@sun.ac.za
pbk@sun.ac.za
csirt@sun.ac.za
soc@sun.ac.za
ithub@sun.ac.za
Indien jy enige verdere navrae het, teken asb. ʼn versoek aan op die ICT Partner Portal.